دختر کور

DalGhake♥RozeGar

دختر کور


 

یه روزگار بد یه دختر کور بود که پسری رو دوست داشت

 

 پسره هم اونو خیلی دوست داشت بعد دختره میگه

اگه من بینا بودم اونوقت می فهمیدی که چقدر دوست دارم .

بعد ها  یکی پیدا میشه چشماشو می ده

به دختره بعد
 
دختره که بینا میشه می بینه دوست پسرش کوره  ترکش

می کنه ولی پسره بهش می گه برو ولی خیلی
مراقب چشام باش

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت22:48---8 مهر 1392


خدایا آسمانت چه مزه ایست ؟؟؟

من که فقط زمین خوردم ....


عاطی
ساعت12:34---4 مهر 1392
خیلی عالی بودازهمه وبلاگ خوشگلتروعزیزترعالی بوددددددددد

alireza
ساعت11:53---1 مهر 1392
سلام مرسی ک بهم سر زدی من لینکت کردم خوشحال میشم تو هم بلینکیم
پاسخ:Mer30 For Link ! Chashm LinkeT Mikonam ♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 1 / 7 / 1392برچسب:,ساعت 10:52 توسط Feri |